Eskiden bu dünyada en korkunç seyin yalnız kalmak olduğunu düşünürdüm . Bu dünyada en korkunç şey seni yalnız hissettiren insanlar arasında kalmakmış .
Bilhassa tahammül edemediğim bir şey, kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Niçin daima biz kaçacağız ve siz kovalayacaksınız?... Niçin daima biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız?