Ne yapayım istiyordunuz dostum?
Kendimi öldürmek mi? Mutlu olması gereken yaşamınıza yararsız bir yük yüklemek olacaktı bu; hem sonra , insan ölüme bu kadar yakın olduktan sonra ne diye öldürmeli kendini?
Ancak kent gözden silindikten, yolun yalnızlığı bana yüreğimin boşluğuna anımsattıktan sonra anladım ne yaptığımı. Gözyaşlarım yeniden boşandı o zaman.
Yaşam sürekli bir arzunun durmadan yenilenen gerçekleşmesinden başka bir şey değildir artık, ruhta aşkın kutsal ateşini sürdürmekle görevli Vesta rahibesiden başka bir şey değildir.