Ayşe Biçer

Ayşe Biçer
@Aysebicerr
Tamamen yalnızım... Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi tutkular rehberimiz olur yaşam boyunca. Kollarıyla bizi sarar. Sorgulamadan peşlerinden gideriz ve hiç pişman olmayacağımızı biliriz.
Alıntı
Hergün, daima öğleden sonra oraya gidiyor, koridorlardaki resimlere bakıyormuş gibi ağır ağır, fakat büyük bir sabırsızlıkla asıl hedefine varmak isteyen adımlarımı zorla zapt ederek geziniyor; rastgele gözüme çarpmış gibi önünde durduğum Kürk Mantolu Madonna'yı seyre dalıyor, ta kapılar kapanıncaya kadar orada bekliyordum.
Sayfa 59 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı
Yalnız orada, kürk mantolu bir kadın portresinin önünde, mıhlanmış gibi durduğumu hatırlıyorum.
Sayfa 55 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı
Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba ?
Sayfa 46 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı