"İnsan zamanının çoğunda bilinçsiz çünkü. Burada değil. Evde kimse yoksa, bilinç dışı hareket ediyorsun demektir. Ve işte bilinçsizliğimizin çok küçük yaşlarda başladığı için, senin kullanman gereken düşünce motorun, seni kullanır hale geliyor. O kendi tercihi ve amacı doğrultusunda düşünce üretip sana veriyor, insanlığın en büyük dramı ve çektiği tüm acıların sebebi bu. İnsan bilinçsiz yaşıyor. Ve dolayısıyla biliyorsun ki yaşamıyor "