Kitabı çok beğendim. Nurullah Genç ile yeniden tanışmış olduk. Herkese tavsiye ederim. Nurullah Genç in çocukluğundan baslayarak hayatını anlattığı bu güzel kitabı okurken dünya bu insan var diye dönüyor diyor içinden iyi ki varlar
Kitabı bir solukta okudum. Geç kalmışım okumakta dedim. Duyguları öyle güzel ifade etmiş ki Ayfer tunç hayran kaldım. Uzun zamandır böyle bir kitap okumamışım dedirtti. Gerçekten de gökyüzü gibi bir yer çocukluk hiç bir yere gitmiyor