Ayşe Yılmaz

Sevgili dost, varlığın için Allaha binlerce kez şükürler ettiğimi bilirsin; ne zaman kalbim varlığından ferah duysa hemen yaradana dönerim. Sevgili dostum, sen hep iyiki doğdun. Ayşe Yılmaz
Duygu ve Düşünce
Ayşe Yılmaz
Varlığın hep şükür sebebi oldu, hamdolsun.. Öyleyse dostluğumuz hep iyiki doğdu 💖
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harıl harıl soru çözdüğüm esnada ansızın yaşamın güzelliklerini hatırlatmak için ve kendin gezip dolaşırken gördüğün güzelliklerden "Ben baharı hissettim, sen de hisset" dercesine bir parça da bana göstermeyi istemen çok güzel, bunun için önce Allah'a hamd ediyor sonra da sana teşekkür ediyorum dostum🍀 Sen Ayşe Yılmaz, dokunduğu her şeyi güzelleştiren kocaman bir gülmeksin. 💕
Ayşe Yılmaz
Dostluğumuz çiçeklerin en güzeli 🍀😌
10/10
·325 syf.·
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Bir çok kişiden farklı zamanlarda okumam üzerine tavsiyesini aldığım bu kitabın, kendisi için yapılan övgüleri gerçekten hakettiğini düşünüyorum. Bunun bir kaç sebebi var; İlk olarak, roman formunda yazılmasına rağmen insan psikolojisine dair tahlilleri zihin açıcı derinliğe sahip. İkincisi; karakterler için insan ismi kullanılmaması, okurken zihne hiç bir insanı çağrıştırmayarak kitabın derinliğini artırmış. Örneğin Psikolog Dr. Mavi, ne istediğini kendisi bile anlayamayan danışan Gri. Üçüncüsü, seans odasında yapılan görüşmelerin cevapsız kalan kısımları havada bırakılmayıp psikolog ile dostu arasındaki konuşmalar yoluyla, tatmin edici şekilde cevaplanarak, âdeta okuyucuya kitabın başından sonuna dek bir yolda yürütülerek düşünsel gelişim fırsatı sunulmuş. (Roman diye bir çırpıda okumadım,durdum düşündüm. Bazı bölümleri tekrar okuyup sonra ilerledim.) Dördüncü; sevgi, acı, varlık, anlam, aşk, benlik gibi kavramların karşılığı zihnimde iyice belirgin hale geldi "İnsanın, ona ihtiyacı olmayan birine ihtiyacı var" cümlesiyle tüm duyguların kaynağı-sonucu olan Allah'a kapı aralaması hatta insanla yaratıcısını barıştırma çabası ise en etkilendiğim yönüydü. Bir ara kitabı kapatıp ağladım (zihihi) Son olarak; Sevgiyi tanıdığımı düşünür bazı insanlara sevdiklerini iddia etseler bile bunun "bana duyulan" bir sevgi olmadığını hatta sevgi sandıkları şeyin sevgi olmadığını söylerdim. O insanlar, kitapta adı " Kırmızı, Gri" olarak geçen karakterlerle birebir uyumlu kişilermiş bunu net bir şekilde anlamış oldum. Okuyunuz, düşününüz efenim.
Aynalar Koridorunda AşkMustafa Ulusoy · Kapı Yayınları · 20194,077 okunma
Ayşe Yılmaz
Bazı kitaplar insana ayna tutar, sen de o aynaya cesaretle bakabilmişsin. Kalbine güvenmen boşuna değil...
"dünyada görünce sevindiğim çok az şey kaldı. Onlardan birisin, görünce sevindiğim" Ayşe Yılmaz
İbrahim Tenekeci
Duygu ve Düşünce
Ayşe Yılmaz
"Dostluk, şifalı ve rayihâlı bir ecza.."

Âişe

@Tattara
·
"Nasıl böyle sakin ve mükemmel görünebiliyorlar?" diye sordu çocuk. "Altta deli gibi ayak çırpıyorlar." dedi at.
Ayşe Yılmaz
Tanıdık geldi değil mi :)