Peki ama, hangisi daha iyi, ölmek mi, burada böyle yaşamak mı? Toprağın altında mı, yoksa çuval parçalarından yapılmış bir kulübede yatmak mı?
Çocuklarımızın şimdi ölmesiyle iki yıl sonra " yetersiz beslenme" denilen illetten ölmesi arasında ne fark var.