Ayşegullm

Ayşegullm
@Aysegullm
Hareket etmezsen acı üzerinde birikir...
K.maraş
K.maraş
3 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı

Ayşegullm

, bir kitap okudu
7/10
·279 syf.·
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Mina Urgan
8.4/10 · 3.928 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
başarısız, boktan bir kış geçirdik. kanımız bile doğru düzgün akmadı; bir sürü çocuğu öldürdüler...turgut uyar
İnsanın şimdi sonsuz bi özveriyle bağlandığı ,her anını onsuz yaşayamadıgı ,nefesinin kesilen kısımlarını ve görmesiyle yada konuşmasıyla beraber ciğerlerinden ordan da yüreğine daha fazla oksijen miktarınca sevinç girdigi birinin daha sonra kendisine düşman olucagını ve tüm bu harikulade anların savaş meydanı sayılacağını bilmesi ne tuhafdır ...
Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını,kendimi bulduğumda anladım. Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmış, Kendi yolumu çizdiğimde anladım.. Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat, okuyarak,dinleyerek değil.. Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım.. Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış, Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım.. Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden, Neden hiç ağlamadığını anladım.. Ağlayanı güldürebilmek,ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş, Gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım.. Bir insanı herhangi biri kırabilir,ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş, Çok acıttığında anladım.. Fakat,hak edermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını, Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım.. Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet, Yüreğini elime koyduğunda anladım.. ”Sana ihtiyacım var, gel ! ” diyebilmekmiş güçlü olmak, Sana ”git” dediğimde anladım.. Biri sana ”git” dediğinde, ”kalmak istiyorum” diyebilmekmiş sevmek, Git dediklerinde gittiğimde anladım.. Sana sevgim şımarık bir çocukmuş,her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan, Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım.. Özür dilemek değil, ”affet beni” diye haykırmak istemekmiş pişman olmak, Gerçekten pişman olduğumda anladım.. Ve gurur, kaybedenlerin,acizlerin maskesiymiş, Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım.. Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi, Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım..

Ayşegullm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2016 5. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,7bin okunma