Aysel çelik

Aysel çelik
@Ayselcelik
Glòria hayallerime ne olduğunu soruyordu. "Artık yoklar . Uzaklara gittiler..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zaten herkes her zaman her konuda haklı .haklı olmayan bir ben varım
Sonra eğilip kulağına derim: bekle çocukken kaçırdığım uçurtma dönsün gelsin, anlatırım.
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini!
Anlıyorum! Kitapların onca şey bildikleri halde neden sustuklarını! Anlamıyorum! İnsanların hiçbir şey bilmedikleri halde neden bu kadar çok konuştuklarını..