Aslinda bir deneyin ya da bir oyunun parcasi oluyor. Sonuna kadar Veronika ne zaman olecek diye bekleyip duruyorsunuz. Ama gercekte kizin olmesi beklenmiyor Dr. Igor haric herkes kizi olecek biliyor. Kiz olmeyi beklerken yasama sevinci ile doluyor ; farkli kulturleri farkli insanlari farkli hayat hikayelerini ogrendikten sonra daha farkli bak is acisiyla bakiyor hayata. Ve bu yasama sevincini biz okuyucularada cok guzel asiliyor. Kitabi tesaduf eseri de olsa iyi ki almisim diyorum, herkesin okumasi gereken bir kitap.