Bazen kim olmak istediğimiz kişiyi bulduğumuzda o zaman yaşamak denir yaşamaya hiç olmadığımız bedenlerde yaşamak sadece o an yaşama olayını gerçekleştirirz sadece yapmamız gereken düşünmek basit gibi düşünsekte düşünmenin kolay olmadığını anlarız nerden olaya baktığımız önemli kendini tanı ve sonra düşün bürünmek istediğin kişi kim yada kim olmak istiyorsun işte o zaman kişilik dediğimiz olay olur