Ay

Bugün de analdım ki hiç birşeyin garantisi yok kimse doğru kişi değil kimse kimseyi sevemiyor sevilebilseydi ayrılık diye birşey olmazdı
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Üzüyoruz ve bunu kimsenin bilmeden hayatımıza devam ediyoruz en yakınım dediğim bile olsa anlamıycak kadar ama mutluluk ise öyle mi mutlu olduğunda her gün mutluymuş gibi yaşamak iste yaşam gayesi budur.
Hayat
Acıyı ne hafifletir zaman mı? Peki zaman dediğimiz şey insanın ömüründen giden günler değilmiydi o zaman acıyı unutturan birşey şey yok bekleyiş içinde kalırsın hem onu hem de ömründen gidecek olan günlerini
Edebiyat
Şuan kendimi anlamsız yerde hissediyorum birini kırmak ve kırdığını bilmek bu his nasıl birşey olduğunu hissetmek sesim enerjimi kesiliyor umarım şuan üzülmüyorsundur hayatta en güzel anları senin olur bütün güzel iyi şanslar seninle olur bi kere daha anladım ki iyiler hep kırılır
Hayat ve İnsan
Gel demenin bile çaresi olamayan bekleyiş
Aşk