Aseec

Aseec
@Ayssc

Aseec

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
2021 1. kitabı
Alişan Kapaklıkaya
8.2/10 · 1.661 okunma
Reklam
Seni, güzel eden, dost eden, dayanılmaz eden yine sen’sin.
Ne bok yemeğe sana iki yıl daha önce rastlayamadım. Ben ki 29 yaşındayım. Ama binlerce yıldır seni arıyor, hasretini çekiyorum
Cihan insanları içinde, en güzel, en iyi ve en namuslu sensin.
Bu korkunç kaos içinde sen, yeşil ve derin huzur, kafamdasın. Kurtuluşumu, her şeyimi, dünyayı sevmemi sana bağladım, sana borçluyum. Asıl peygamber olan sensin. Yeryüzünde günahsız tek insan sensin. Ve ben, orada yanında kalmam gerekirken, eşşek gibi buraya geldim. Belâmı da buldum. Oh olsun
Reklam