Aseec

Aseec
@Ayssc
Umut, yaşama sebebi, zulme dayatma yetisi oldun bana. SENSİZ EDEMEM. Bunu bir eksiklik sayanlar olabilir. Takmam kimseyi. Sensiz edemiyorsam bu bana ancak yücelik, haysiyet verir. Dünyaya geldiğime pişman değilem! Seni tanıdım çünkü.
Reklam
Yalnızlığımı bir dolduruyorsun ki sana mı, seni yara­ tana mı teşekkür edeyim bilmiyorum.
Şunu da bir iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana âşık olmak veya âşık olmadığımı bağırıp yır­tınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.

Aseec

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2021 4. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,6bin okunma