📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Günahım çok, vazgeçtim kulluktan. Canım cehenneme, artık benden adam olmaz."demeyesin. Hiç bir günahın çapı, hacmi Allah'ın rahmet deryasından daha büyük değildir.
Çünkü her insan bir nefis taşır. Bu nefis, Allah'ın insana imtihanın bir cilvesi olarak verdiği çok müstesna ve imtihan sırrının kendisinde düğümlendiği manevi bir varlıktır.
Taş bile, ibrettir, âyettir, tevhide alamettir, gören bir göz için. Görmeyen göze Musa'nin asasını soksan da denizi ikiye yarsan da boştur. Çünkü kalp firavunlaştığında, akıl firavunlaştığında gözden feraset, basiret, marifet uçar gider. Böyle bir kimse ancak Azrail'in sillesiyle kendine gelir. Ama nafile...
Yeşilin Kızı Anne serinin ikinci kitabinda başkarakter Anne'nin lise düzeyi tarzı öğrenimi bittikten sonraki öğretmenlik macerasına adımlarını okuyuruz kitapta. Hem de yeni karakterlerin ( en çok Paul Irving ve Bayan Lavander'i sevdim ) hikayelere dahil oluşu çok güzel bir soluk getirdi. Bir de ilk kitapta Anne çok konuşuyordu ve ben kimi yerlerde sıkılmıştım ama bu sefer sürükleyicilik artmış.
İyi okumalar dilerim:)