Şermin Yaşar'ın kaleminden okuduğum ilk kitap olduğu için benim icin ekstra önemliydi. Çünkü öykü kitabi ve üslubunu tanıyacaktım. Iyi ki de tanımışım. Sevdim, üzüldüm, gözümden yaş geldi, kimi karakterlere kızdım, kimine bayıldım, kimine de şaşkın şaşkın baktım. Demem o ki içinde 19 öykü barındıran bu kitap 19 dünya ve bakış açısı kazandırdı bana. Okuyunuz efenim, kıyıda köşede okuyunuz.
İyi okumalar :)