Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?
Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!...
Acaba insan kendisinin hayatını değiştirirken başkalarının hayatına hükmedebilir miydi?
Ya da kendi hayatını,başkalarının hayatını değiştirme yoluyla değiştirebilir miydi?..