Gövercin Aysu

Gövercin Aysu
@Aysug
Anlatacak bir şey mi yaşadık sanki ?
Gayrimeşru bir çocuk olmak ,alnından hiç silinmeyen kara bir lekeydi .
Reklam
Hayatı boyunca Leonardo,kendini eğitmek zorunda kaldı.Bazen bundan yakınırdı ama yaş aldıkça insanların ona “alaylı” demesinden gurur duymaya başladı;çünkü artık ÖĞRETİLENLERİN DOĞRU OLMAYABİLECEĞİNİ FARK ETMİŞTİ.
Sayfa 24·Kitabı okudu
...ve o kadar hızla düşersiniz ki ,kenarlara da değemezsiniz...asla,tamamen...Değmezsiniz...Hiçbir yere.
Sayfa 77·Kitabı okudu
İnsanlarla birlikte olmak güzel.Fakat bir grup insanı bir araya getirerek,sonra da benim konuşmama izin vermemek sosyallik değildir bence.Ya sence?
Sayfa 57·Kitabı okudu
Kazancın,başkasının giderinden geliyor ve sonunda başka biri de senin giderinden kazanç sağlıyor.Olabilecek en iyi şey yaşamak ve takılmaya biraz daha devam etmektir.
Sayfa 345·Kitabı okudu
Reklam