Hayatı boyunca Leonardo,kendini eğitmek zorunda kaldı.Bazen bundan yakınırdı ama yaş aldıkça insanların ona “alaylı” demesinden gurur duymaya başladı;çünkü artık ÖĞRETİLENLERİN DOĞRU OLMAYABİLECEĞİNİ FARK ETMİŞTİ.
Kazancın,başkasının giderinden geliyor ve sonunda başka biri de senin giderinden kazanç sağlıyor.Olabilecek en iyi şey yaşamak ve takılmaya biraz daha devam etmektir.