artık odaları kilitleyebiliyorum.şarkımı bağırarak söyleyebiliyorum.boşluk gördüğüm yere saksıları yerleştiriyorum.amaçsızca silebiliyorum.en çok da gitmeler yoktu bende .bana gitmeleri bile öğreten insanlar oldu dolu dolu. sonsuz şükretmelerim onlara olsun...
Asıl mevzu yaraların derinde olması değil,yaraları açanın daha sonraları tekrar yaralamaya çalışması.gariptir ki zaten canı yanan birinin daha fazla canının yanması bişey ifade etmez.Acıyı bir kere tadanın canı,çok kere tadanın ise seninle kurduğu hayalleri yanar.
Sen,
Benden vazgeçmeyi aklına koymuşken bana inandın.Ben inandığın İçin minnettar iken sana ,aklıma vazgeçmeyi koydum .ve kışlar ardı ardına gelmeye başladı.kalın giyin üşütme,ben soğuğu severim ama sen alışık değilsindir.