Artık beni sana getirmeyecek,seni benden geçirmeyecek yollarda yürüyorum.Her yolun sonu beni sevme ihtimali olan ama asla beni sevmeyecek insanlara çıkıyor.Sen yüzünü gözlerime bir ışık niyetine tutmadıkça,yüzüm kaybolmaya yüz tutuyor.
Keşke onun beynini alıp kuru temizlemeciye götürüp,ceplerini boşaltıp,buhara tuttuktan ve temizledikten sonra,yeniden kolalayıp sabahleyin geri getirebilselerdi.Keşke...
Bu kadar çok umutla kurduğumuz hayallerimizin orta yerinde ,seni kaybetmenin hiçbir zaman tedavisi olmayacak bir yara olduğunun farkındayım .biliyorum ....G.A.