Bir gün önce bir ANNE öldü , bir çocuk yetim kaldı, çocukluğunu hiç yasayamiycak, normal düşünemiyecek ,annesini birdaha göremiycek , ona sarilamiycak , mezun olduğunda törende yokluğunu hissedecek.... sözün kısası o hep yarım kalıcak. Peki bu esnada diğer insanlara ne olucak ? Binlerce kes yanan ciğerlerimiz birdaha , birdaha yanacak çünkü bu ülke de adalet yok ! Bu millet daha çok görecek böyle vakalar. #idamgelsin....