Aslında hepimizin içinde bir hayvan var. Korktuğu zaman bizi yönlendiren , sinirlendiğinde rasyonel düşüncenin önüne geçebilen , kontrul edilemezse çok tehlikeli olabilen ama özünde bize güç veren ve bilinçaltımıza sahip bir hayvan bu
"Deneyim vardığımız yer değil gittiğimiz yoldur. Bunu sen de biliyorsun ..Yolda yaşadıklarımız , karşımıza çıkan şeyler bize dokunur zorlar, bozar rahatlar ve değiştirir . Eğer yolculuğu yaşayıp ona dikkat edersek ancak o zaman gelişebiliriz".