İyi şeyler olacağına dair ümitlerimi kaybettim, Allah'ım. Sonra bu yazdıklarım da anlamsızlaşacak zaten. Kendimle istihza edip, kendimi istihfaf edeceğim. Zaman geçecek, huzuruna geleceğim. Bunları yazdığım an hatırlatılacak, fani heveslerim anlamsız gelecek. İnsan olmak, heves sahibi olmak, nefisle istiyor olmak ne zor şey, Allah'ım.