Keşke tatlı gülüşünü, kıvırcık saçlarını, masum güzel yüzünü, gerçekten samimi bir imanla dolu kalbini, merhametli tavrını hiç görmemiş, hiç bilmemiş olsaydım da, bütün ömrüm seni aramakla geçseydi. "Bulamadım" derdim ömrün sonunda, "kaybettim" değil. Sen benim artık Allah'a hiç dua etmeme sebebim oldun, bunun vebalini nasıl taşıyacaksın?