Kitabı okuduğunuzda zaten öğreneceğiniz şeylerden değil belki de fark etmeyebileceğiniz şeylerden bahsetmek istiyorum. Okuyalı çok uzun süre olsa da aklıma yerleşen fikir şu idi, yazar müslüman olmadığı halde nasıl olur da bu kadar iyi anlar " hallac-ı mansur'u" ve daha da önemlisi nasıl olur da birçok İslam âliminden daha iyi ifade eder. Hikaye ediliş şeklini bir kenara bırakır isek bence konu ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.