Çiğdem Alphan

Çiğdem Alphan
Saygı gereği herkesi dinleyin, ama prensip gereği çok azıyla konuşun.
Kalbim meyveyle yüklü bir ağaca dönüşse de derleyip onlara sunabilsem...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duvarlar arasında acı dolu geçen uzun günler, yalnızlık içinde uzun geceler; kim acıdan ve yalnızlıktan pişmanlık duymadan buradan kopabilir?
Şeylerin oldukları yerde olmamaları imkansızdır. Çünkü her şey iyidir.
Paris'te insanların her zaman güldükleri doğru mu dedi. Abbe: “Doğrudur, dedi; ama, acı acı gülerler; çünkü burada her şeyden kahkaha atarak şikayet ederler. Hatta en iğrenç işleri bile gülerek yaparlar."