Güneşin evreni canlandırdığını söylüyorlar, güneş doğunca ona bir bakın bakalım, ölü mü değil mi? Her şey ölü, her yer cesetlerle dolu. İnsanlar yapa yalnız, çevrelerini sessizlik sarmış, alın size dünya! "İnsanlar birbirinizi seviniz," diye kim söylemiş? Bu kimin öğüdü?