Resim yapmayı seven biri olarak yapığı bir tablonun ilham kaynağını çok güzel anlatan bir kitap okuduğum için şanslıyım. Kendi doğrularını ve hayallerini yaparak mutlu olduğunu anlatıyor. Herkes hayalinin peşinden ne olursa olsun gitmeli.
Çok güzel bir kitap kesinlikle okunmasını tavsiye ediyorum .Kitabın sonu hiç beklenmedik bir şekilde bitiyor ama insana en büyük şeyin başarmak için inanmak ve sabretmek olduğunu kanıtlıyor .Kısacası "İnanmak başarmanın yarısıdır " .