Azize

Azize
@Azizekln
• Öğretmen •
• Öğretmen •
Lisans
115 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
-Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir gün eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girerseniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Sayfa 329·Kitabı okudu
Fikret Şimşek isimli okura yanıt verildi
Azize
Sizin de dediğiniz gibi kişiye göre değişir. Bir tık fazla veya bir tık az.. İnsanlarca fazla değişken bir durum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vâkıa eski benliğini kaybetmenin azabını, içinde bir bıçak yarası gibi yine duyuyordu. Fakat bu da geçecekti; "elbette buna da alışırım", diyordu. "Insan nelere alışmaz ki..." Zaten hayat dediğimiz bu kapalı dairenin asıl mucizesi, bu alışmak değil miydi?
Sayfa 37 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
veli akpınar isimli okura yanıt verildi
Azize
Ahmet Hamdi Tanpınar "Hikâyeler" (Dergâh Yayınları) kitabından alıntı yapmıştım, içerisinde kısa hikâyelrin bulunduğu bir kitaptır.