Bu kitaba yorum yapıyor olmak dahi çok büyük bir gurur kaynağı,sevinç çeşmesi,mutluluk fıskiyesidir.Oğuzcuğum Atay kesinlikle has,öz ve gerçek okuyucuya hitap eder tek röportajındada söylediği gibi bu kitabı onca kitap arasında bulup seçen okur elbetteki değerlidir ve kitabın akışı onun canını sıkmayacak,keyfini kaçırmayacaktır.Oğuz atayın her insanın dilinde olmasına bakmayın onların çoğu kitaplarını okumamıştır.Sosyal medyada dolaşan çoğu sözde Oğuzcuğum Atay'a ait değildir.Büyük bir tutunamayandır.Saygılar sevgili yazar.''BEN BURDAYIM SEVGİLİ YAZAR,PEKİ SEN NEREDESİN?''