Azra

@Azra_Cn·
·
sabitlendi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hepimiz farklı sınavlardan geçiyoruz; bunun adı yaşamak. Her şey istediğimiz gibi gitseydi, hayatın bize öğreteceği ne kalırdı?
Basit hayatın en muhteşem günleri
“İnsan iyi ve kötü huyları ile beraber doğar, bunların iyilerinden faydalanır, kötülerinden de hayatı boyunca semer gibi sırtında taşır.”