A benim sultan yarim,
Gittiğine değdi mi yarim?
Ben geceler boyu seni beklerken,
Sen kimlerin oldun yarim...
Bir vakit adını anınca güller açardı içimde, Şimdi her köşe sensizliğe çıkar yarim.
Ne koridorda eski sesin var,
Ne bahçede izin yarim...
Eskisi gibi değil hiçbir şey,
Ne ilkbahar yeşeriyor gözümde,
Ne sonbahar hüzün bırakıyor içime... Mevsimler bile sensiz geçmiyor yarim.
Ben seni bir duâ gibi sakladım içimde,
Sen beni bir yabancı gibi unuttun yarim.
Söyle şimdi...
Gittiğine değdi mi yarim?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aylardır beklerim senden bir karşılık almayı,
Kendim bile bilmezdim bu kadar çabalayacağımı.
Ne kadar aşikâr olsa da sonunun vuslat oluşu,
Yazılmışsa kaderime, beklemek de bana düşer.
Güzel bi yıl geçirmek için geçmişi geçmişte bırakmalı ve hayatımızda bize mutluluk vereceğine inandığımız insanlardan bi karşılık alamadığımız sürece bi beklenti içinde olmamalıyız. Her şeyin çok daha güzel olması ve güzel bir yıla sahip olabilmek adına bazı şeylerden vazgeçmeli ve onları geçmiş yılda bırakmalıyız.