felsefenin somut, yani insani görüşlerini canıgönülden benimsiyorum ama bence felsefe kibre kapıldığında bir çocuk gibi davranmaktadır; kutsal ve dünyeviyi, rasyonel ve irrasyoneli, katı ve müsamahakarı, adaplı ve edepsizi birleştirmemizin bir barbarlık olduğu vaazını vermektedir. […] desteklerle ayağa kalksak bile, yine de daima bacaklarımızla yürümek zorundayız! ve dünyanın en yüksek tahtına bile yine kıçımızla otururuz."