•
Bugün de farklı bir şey deneyeyim o halde.
Herkes en sevdiği şiirden bir dörtlük yazsın, yorumlarda buluşalım… 💙
•
O an, bir dağın doruğunda durup
Göz yaşları içinde dünyaya baktım
Bir uçurumun önünde gibiydim
-Besbelli ki YANILDIM
Ahmet Erhan ✨
"bu benim kendikendimi avuntumdur.
akşamüstleri ve şarap,
çünki çok eskitilmiş birer mısradır.
çünki her yorgun günün sonunda,
yarın biraz daha uzaktır,
beklemek biraz daha. "