Batuhan

• Bugün de farklı bir şey deneyeyim o halde. Herkes en sevdiği şiirden bir dörtlük yazsın, yorumlarda buluşalım… 💙 • O an, bir dağın doruğunda durup Göz yaşları içinde dünyaya baktım Bir uçurumun önünde gibiydim -Besbelli ki YANILDIM Ahmet Erhan
1000Kitap
Batuhan
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı ? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bu benim kendikendimi avuntumdur. akşamüstleri ve şarap, çünki çok eskitilmiş birer mısradır. çünki her yorgun günün sonunda, yarın biraz daha uzaktır, beklemek biraz daha. "
Batuhan
bu giz bu karanlık bitecek güneşin çıkmasını bekliyorum