Zaten bitmedi, nerde bitti, kim demiş? Ayrıldıktan sonra bitiyor muymuş? Öyle bir dünya var mıymış? Ayrılıkta bir ilişkidir nihayetinde, ayrılığı nasıl yaşayacağın bir bakıma tercih işidir. Ben seninle düşman olmayı hiç bir zaman düşünmedim. Sana hissettiğim duyguları da, iyisiyle kötüsüyle hiç bir zaman inkar etmedim.