Ne kadar çok şey biliyorsan işlerin o kadar ters gider :)
Kaybedenler ,kendi kendini yetiştirmiş kişiler gibi,kazananlara oranla çok daha geniş bilgi ağına sahiptirler..
Kazanmak istiyorsan tek bir şey bilmen,her şeyi bilmekle zaman yitirmemen gerekir. .
"Derin bilginin hazzı kaybedenlere özgüdür"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ağlamak kötü bir şey mi ?"
"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."