📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir hesaplaşma ki ne büyük acı.
Sanki içimdeki
Herkes yabancı.
Doğum sancı,
Ölüm acı,
İnsan kendine
En büyük yalancı.
Bir hesap ki
Tutmuyor beklenenler
Ve yaşananlar.
Uyutulanlardan mısın,
Yoksa, Unutulanlardan mısın?
Sevdin acı,
Sevildin ayrı bir sancı,.
Insan kendine
En büyük yabancı...
Ben yazdan kalma kirli aşkları sevmem
Aşk dediğin biraz da üşütmeli,.
Biraz yağmur yağdırmalı, göğü gürletmeli.
Buz kestirip hasretle kaskatı bedeni,
Vuslatın sıcaklğıyla donmuş duyguları çözdürmeli,
Aşk dediğin biraz eziyet çektirmeli
Günlerce, aylarca yol gözletmeli.
Hayaline nöbet beklenen özlenmeli,
Musikiyi değil arabeski hissettirmeli!
"Ayrılık olmadan aşka kıymet verilmemeli,"
Uzakken yapılanlar belirler sevginin değerini
Yanındayken anlayamazsın sendeki yerini
Aşk dediğin bir süre tek başına bülyütülmeli
Aşk dediğin bir miktar yalnızlıkla terbiye edilmeli.
Şimdi ben, düşman mı kesileyim bu dünyaya,
İçinde seninle karşılaşamıyoruz diye?
Bu sana göre böyle!
Çünkü ben nereye baksam
Seni görüyorum.
Göğe bakıyorum gözlerin
Denize bakıyorum kalbin
Toprağa bakıyorum köklerin,
Zaten bana dünya senden ibaret. Karşılaşmak nasıl mümkün olmaz?
Senin içinde sana...