BERATKURTULUS

BERATKURTULUS
@BERAT1112
“Uzun zamandır yorgundum Yüzüm kireç solgundum Sen öptün de kurtuldum İyi ki o kuyuya indim İyi ki o şiiri sevdim İyi ki o sınırı aştım İyi ki kokuna bulaştım İyi ki bana bunu yaptın Sana şunu anlatmam lazım İhtilalinden önce yalnızlığa hayrandım”
İlişkiler
BERATKURTULUS
BİZDE OYLEYİZ BE
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendi yanında kalmayı öğren başkasının değil.
BERATKURTULUS
SANA KATILIYORUM KNK
— Eh, hoşça kalın. Belki gelmem bir daha, cennette görüşürüz.
BERATKURTULUS
Amin babacık
Veeeee KANSERİ YENDİİİİİMMMM 🤩🤩
Sai isimli okura yanıt verildi
BERATKURTULUS
AYNEN
Veeeee KANSERİ YENDİİİİİMMMM 🤩🤩
BERATKURTULUS
TEBRİK EDERİM ALLAH YARDIMCIN OLSUN