Tanrı varsa - ki ben olmadığına gerçekten inanıyorum- insan aklının sınırları olduğunu da bilir.Yoksulluğu,haksızlığı,açgözlülüğü,yapayalnızlılığı,bütün bu karmaşayı o yaratmadı mı? Mutlaka çok iyi niyetlerle girmiştir bu işe,ama sonuçlar bir felaket. Tanrı varsa bu dünyayı erkenden terketmeyi seçen yaratıklara karşı cömert davranacaktır, hatta bizi burada vakit harcamaya zorladığı için özür bile dileyebilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖