Demokrasi diye bir şey yoktur, genetik avantajlıların ve üst düzey zenginlerin hegemonyası vardır. Hayatta yaşanan bunca şey sonrası nasıl hala özgür olduğumuzu düşünüyorsunuz? Genetik ayrımcılığın ve ekonomik dokunulmazlığın olduğu yerde özgürlük diye bir şey yoktur. Yakışıklı, güzel, zengin bir insan üstteki tüm değerleri bowling topunun devirişi ile sosyal alanda yok ediyor. İnsanların bağ kurmak için evlenmeye, iş bulmaya uğraştığı yerde bu insanlar emek bile sarf etmeden en taze bedenin, en yeni işin kaymağını sıyırıyor ve yiyor. En erken yaşta ilişkiyi yaşayanları,onaylananları ve en güzel işi alanları bir hesaba katın. Nasıl bir hiyerarşi içerisinde olduğumuzu böyle göreceksiniz. Her değer böyle yok oldu işte.... Medeniyet yalanı ile, bireysel özgürlük palavrası ile, çağın gereği ile adlandırılarak ve topluma bu yalanları yayarak.