Ölümüm yaşamımdan daha az masraflı olacaktır. İyi genetikle doğmadım diye aile kurmama imkan tanımıyorsunuz. Hücreler bile ölüyor, onlar için ahlaki tanımlamalar yapılmıyor. Çoğunlukla izin verin, bu işi hemen lizozom gibi halledin. Böylece emeklilik sistemi zorlukları ve yaşlılıkla yük oluşturmayı da önlemiş oluruz. Ben de bu yerden kurtulurum.