Esra

Gitmek! yazmışım defterime çoktan Rıhtımlar, güz halatları, daha bir sürü şey Şuramda darmadağınık. Sevdiğin, sevildiğin bir yere ve insanlara, veda edebilmek, zormuş. Sağlıklı bir veda olsa dahi bu o ayrılığın yasının tutulmasına engel olamıyormuş. Zira vedanın yası tutulmazsa eğer nasıl geçer ayrılığın acısı?