Gitmek! yazmışım defterime çoktan
Rıhtımlar, güz halatları, daha bir sürü şey
Şuramda darmadağınık.
Sevdiğin, sevildiğin bir yere ve insanlara, veda edebilmek, zormuş. Sağlıklı bir veda olsa dahi bu o ayrılığın yasının tutulmasına engel olamıyormuş. Zira vedanın yası tutulmazsa eğer nasıl geçer ayrılığın acısı?