Artık ayların da nazı var olsa gerek
Güneş yüzünü göstermiyor
Duydum ki ,
Şiir çıtlatmayınca güneş küsüyor…
🤗
Hoşça git yağmura sevdalı mayıs👋🏻
Hazirana emanet güneşini çalacağız
Belki birkaç papatyanı da koparırız
Hem de onlardan taç da yaparız🌞🌼🤍
B.N.S
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Seni sevmenin gururu var içimde
Bağırasım geliyor seni özgürce
Bulayıp seni maviye yeşile
Dolanasım var senli bahçelerde
Seni biliyor, seni anıyor caddeler
Geçip giderken gülmüşsün dediler
Nazarın ile açmış çiçekler
Uyanasım var senli şehirlerde
Nedir bu neşe adın geçince
Soluğuma dolan umut seni görünce
Er meydanında kurşun yercesine
Savaşasım var senli darbelerde
Çulsuzluğum bile hasretinin dilencisi
Yüzsüz gibi içiyor geçtiğin Nil’i
Yusufun kör kuyuya indiği gibi
Geçesim var senli çöllerde
Saatin kanunu sığmış gözlerine
Bakışın ömre bedel bir saniye
Zamanın işlemediği alemlerde
Yaşlanasım var senli günlerde
BNS
Ayrılığın acısını
Kor gibi yangınını
Bir ok gibi saplanışını
Ben gene gözlerine sakladım
Bir benim olamayışını
Duyuramadığım çığlığımı
Sana sakladığım Umutlarımı
Ben gene gözlerine sakladım
Neşemi ,attığım adımı
Çıkmaz dolu sokaklarımı
Adın geçince sızan sancımı
Ben gene gözlerine sakladım
Papatyayı , sarıyı , baharı
Benli hoyratça inancını
Çaresiz çektiğin dumanı
Ben gene gözlerine sakladım
Sokak sokak arayışını
Avare tesadüfleri kollayışını
Yorulup da yağmuru kucaklayışını
Ben gene gözlerine sakladım
Veda sandığın çıkmazı
Çırpınışken bıraktığın vefayı
Bir solukta unuttuğun şarkıyı
Ben gene gözlerine sakladım