Bir gün en yaşlı kâhin, deveciye neden bu kadar gelecekle ilgilendiğini sormuştu:
“Bir şeyler yapabilmek için” diye yanıtlamıştı deveci.
“ Ve olmasını istediğim bir şeyleri tersine çevirmek için”
“ O zaman bu senin geleceğin olmaz ki,” diye yanıtladı kâhin.
“Ama belki de olacaklara kendimi hazırlamak için geleceği öğrenmek istiyorum.”
“ Bunlar iyi şeylese hoş bir süpriz olacak” dedi kâhin.
“Kötü şeylerse daha gerçekleşmeden acı çekeceksin”.