Noah avensizer

Noah avensizer
@BQRUS
"Bin kişi ve hiç kimse"
• KENDİNİZE BİR ŞANS VERİN. •
Bu bir alıntı değil ancak, öylesine de olsa buraya göz atarken denk gezmenizi umarak yazıyorum bunu. Bu zamana kadar okuduklarımın arasında en sevdiğim, bıkmadan defalarca okuduğum bir kitaptır. Eğer kitabı kaybetmemiş olsaydım şu boş karantina günlerimde bana iyi gelen tek şey olurdu diyebilirim. Bu kitabı her okuyuşumda, ilk kez okuyormuşcasına tepki vermeyi çok seviyorum. Çünkü kendimi bir türlü böyle bir aşkın varlığına inandıramıyordum. İnanın, bir kadının sevgisinin, sadakatinin ve aşkının ne denli büyük olduğunu tekrar ve tekrar anlıyorum bu kitabı okurken. Her insanın zihninde veya rafında yer alması gereken bir eser. Alıntılara göz gezdirip öylece gitmeyin, kendinize bir şans verin.
1000Kitap