Birisi yazmış ki burası kitap sayfası kadın kendini paylaşmış kanseri yenmiş :) Arkadaşlar Allah kimseyi çaresiz bırakmasın . Paylaşımımda aslolan altına yazdığım duygularımdı . Bazen gürültülü bir kalabalığa sahip olsakta iyi şeyler duymaya ihtiyacımız var. Ben kitap okumada yeniyim ama yıpranan ruhuma iyi geldiği için bu platforma ve kitaplara sarıldım . Rahatsız olan engelleyip geçebilir 🙏
Hastalık sonrası (kanser) tüm bu uzun saçlarım döküldü hatta kel kaldım . Kemoterapi aldım çok yoğundu . Saçlar gitti kilo aldım hatta bir ara öleceğim sandım . İyileştim sonra çok zor oldu ama oldu işte . Bir yıl çalışamadım . İyileştikten sonra da evde durmadım . Her gün erkenden uyanıp şükrediyorm ve hayatıma devam ettiğim için mutluyum 🤍
Sonuçta nöronlarınızdaki fikirleri anında kağıda geçmezseniz, bu sizin için büyük bir tehlike sayılırdı. Zira asla unutmam dediğiniz fikirler bile kafalarına estiği bir gün sizi terk edebilirler. O yüzden fikirleri kağıda yazarak tutsak etmek gerekliydi.