Bir insan kendini daha aşağı görüyorsa, bu şekilde davranır ve hareket eder. Hiçbir maske, numara, kandırmaca, bu temel hissi uzun süre saklamaz. Önemli olmadığnı hisseden kişi önemli değildir.
Öte yandan, kendinin yeterli olduğunu gerçekten düşünen kişi, yeterlidir.
Önemli olmak için, önemli olduğumuzu düşünmeli, gerçekten böyle düşünmeliyiz; o zaman başkaları da bizi böyle düşünür. Buradaki mantık şudur:
Nasıl düşündüğünüz, nasıl davrandığınızı belirler.
Nasıl davrandığınız ise,
Başkalarının size nasıl tepki verdiğini belirler.