Edebiyat dünyasında yer alan 4 distopyadan biri olan kitap, okuma alışkanlığı olmayan okuyucuların beğeneceği bir kitap olarak düşünmüyorum. (müsadenizle buraya bir açıklama eklemek istiyorum. okumaya yeni başlayan bir okuyucuya tavsiye edeceğim ilk kitaplardan bir değildir.) George orwell'ın 1984 bu romana göre daha başarılı ve de akıcıdır. Konular arasındaki geçişleri sizleri sıkabilir.
Canan Tan'ın en güzel romanlarından biri diyebilirim.Özellikle de lisede okuyan öğrencilere tavsiye ederim. Kendine buyruk yaşayan her şeyi ben bilirim diyen genç kızlara ithafen...
PirayeCanan Tan · Altın Kitaplar · 201350,4bin okunma