"İnsanın kendi çocuğu olmasının fizikselliğinden hoşlanmıyorum. Bu durumu Rodmell'de fark ettim ama hiç yazıya dökmedim. Kendimi ebeveyn rolüne sokabilirim, bu doğru. Belki de bu duyguyu içgüdüsel biçimde öldürdüm ya da bunu belki de doğa yaptı."
"Tuhaf ama kendi çocuğum olsun istemiyorum. Ölmeden önce bir şey yazmanın dindirilemez arzusu, hayatın bu kısalığı ve harareti tek çapam olarak tutunduruyor beni, kayaya tutunmuş biri gibi."
"Dostoyevski demiş ki insan çok derin duygulardan gelen şeyleri yazmalı. Ben öyle mi yapıyorum? Yoksa duyguları sözcüklerle mi üretiyorum, onları sevdiğim için?"